Zaterdag 13 april 2024

Beste Chirojongens

De Kabouters gaan deze week op zoek naar de verloren schat van Herk. Om goed voorbereid te zijn, komen ze als ontdekkingsreiziger/schatzoeker naar de Chiro.

De Speelclub komt deze week als middeleeuwse ridder verkleed.

De Toppers komen deze week met de fiets naar de Chiro en nemen een opgeladen gsm mee.

De Kerels komen deze week met de fiets naar de Chiro en nemen een opgeladen gsm mee.

De Aspi's nemen deze week zwemkledij, een handdoek en reserve kleren mee.

Nogmaals willen wij u er aan herinneren: Chiro Herk viert dit jaar haar 75-jarig bestaan! En om deze mijlpaal te vieren, organiseren we een spectaculaire cyclocross op zaterdag 20 april. Er staan verschillende activiteiten gepland voor jong en oud. Zo worden er in de namiddag diverse fietswedstrijden gehouden bij onze geliefde lokalen aan de Beemgalm. Ook kunt u gezellig iets nuttigen terwijl u een kijkje neemt in het rijke archief van Chiro Herk in ons Chiromuseum. Maar dat is nog niet alles! Er zullen ook verschillende attracties zijn voor de kleintjes onder ons. s’Avonds zijn er tevens eetgelegenheden voorzien, zodat niemand honger hoeft te lijden. En de dag is nog lang niet voorbij! Later op de avond kunt u genieten van diverse live-optredens en iedereen die nog energie over heeft, kan blijven om te dansen op de muziek van enkele DJ's. Kortom, een dag boordevol plezier! We hopen jullie allemaal daar te zien!

P.S.: Bij deze een korte samenvatting van de datum, plaats en het tijdstip, indien u nog vragen heeft of meer info wenst, kan u altijd een mailtje sturen naar info@chiro-herk.be of kan u terecht op onze site www.chiro-herk.be:

🚴‍♂️ Zaterdag 20 april 2024 - Wielercross, Bar, Chiromuseum & attracties! Start aan de jeugdlokalen ‘De Beemdgalm’, einde in de Billingenstraat (Sint-Lambrechts-Herk) van 13u00 tot 1u00. Sympathisanten van Chiro Herk en alle enthousiaste crossers zijn welkom!

🏁 Drie uitdagende ritten wachten op je:

Kinderwielerwedstrijd (tot 14 jaar): Spannende race voor jonge coureurs met coole prijzen. Inschrijven = 5 euro.

Amateurcross (vanaf 14 jaar): Uitdagend parcours voor serieuze rijders met waardevolle prijzen. Inschrijven = 10 euro.

Fun-Cross (teams 4-6 leden): Plezier en teamwork staan centraal. Geniet van de camaraderie! Inschrijven = 20 euro per groep.

πŸ“ Inschrijven kan via https://docs.google.com/.../1FAIpQLScjNmRGr.../viewform. Mis het niet!

Deze week blikken we terug naar het kamp van 1988 in Durbuy.

Zo dat was het voor deze week!
Tot zaterdag!

Laatst gewijzigd: 11-04-2024

Inschrijven voor de Chiromail

Binnenkort

Startdag: 16 september

Pintkracht 10: 16 september

Dia-avond: 13 oktober

Vriendjesdag: 28 oktober

Christus Koningweekend: 17-19 november

Spaghettiavond (Kerels):

Pralinesverkoop (Toppers):

Sinterklaas: 2 december

Geen Chiro: 23 december en 30 december

Orange Party: 2 maart

Paaseierenverkoop: 18 maart

Feestweekend: 20 april

Fluo Fest: 4 mei

Slotdag: 18 mei

Kamp (Tellin): 17-26 juli (Let op: aangepaste datum)

Bezoekdag: 21 juli

Bloesjesverkoop: elke eerste zaterdag van de maand

Chiromail

Hieronder vind u e-mail adressen uit ons e-mail bestand, die niet werken. Indien u een hotmail adres hebt, kan het zijn dat uw mailbox gewoon vol is. Is dit niet het geval, dan kan u mailen naar webmaster@chiro-herk.be en dan zullen we dit zo snel mogelijk oplossen.

Naam Voornaam E-mail