Zaterdag 18 mei 2024

Beste ouders en leden,

Het einde van het Chirojaar nadert helaas, maar dat wil ook zeggen dat we het jaar gaan afsluiten met een knaller: onze slotdag! Het belooft een dag vol avontuur en plezier te worden waarbij we er nog een laatste keer stevig tegenaan gaan.

Om de dag goed te starten verzamelen we op zaterdag 18 mei om 8h00 's ochtends aan het station van Alken (aan de parking van het station). Vergeet niet op tijd te komen, want we willen dat je geen seconde van deze dag mist! U kan uw kapoen terug op dezelfde plek ophalen om 20h00 's avonds.

Wat nemen jullie mannen zeker mee in hun rugzak om de dag zo vlot mogelijk te laten verlopen:

• Volledig Uniform! Doe je aan voor vertrek!
  • 10 euro
  • Een koekje
  • Lunchpakket voor de hele dag (voor 's middags, en een kleine versnapering voor 's avonds)
  • Drinkfles
  • Kledij naar het weer die dag
  • Regenjas
  • Identiteitskaart
  • Zakgeld

Gelieve je aan/afwezigheid te bevestigen ten laatste een dag op voorhand, dit door een berichtje naar de volgende afdelingsleiders te sturen.

• Speelclub: Bram Biesmans (0485/66 70 01)
  • Rakkers: Wout Paenhuysen (0495/15 58 56)
  • Toppers: Arne Holtzem (0468/32 39 66)
  • Aspi’s: Michiel Martens (0471/24 58 83)

De Kerels en Kabouters denken aan hun weekend!

Groetjes en hopelijk tot dan!

De heel enthousiaste leiders

Laatst gewijzigd: 13-05-2024

Inschrijven voor de Chiromail

Binnenkort

Startdag: 16 september

Pintkracht 10: 16 september

Dia-avond: 13 oktober

Vriendjesdag: 28 oktober

Christus Koningweekend: 17-19 november

Spaghettiavond (Kerels):

Pralinesverkoop (Toppers):

Sinterklaas: 2 december

Geen Chiro: 23 december en 30 december

Orange Party: 2 maart

Paaseierenverkoop: 18 maart

Feestweekend: 20 april

Fluo Fest: 4 mei

Slotdag: 18 mei

Kamp (Tellin): 17-26 juli (Let op: aangepaste datum)

Bezoekdag: 21 juli

Bloesjesverkoop: elke eerste zaterdag van de maand

Chiromail

Hieronder vind u e-mail adressen uit ons e-mail bestand, die niet werken. Indien u een hotmail adres hebt, kan het zijn dat uw mailbox gewoon vol is. Is dit niet het geval, dan kan u mailen naar webmaster@chiro-herk.be en dan zullen we dit zo snel mogelijk oplossen.

Naam Voornaam E-mail