Het eiland van plezier (dag 7: Dauwtocht)

De crewleden zijn al heel lang onderweg en beginnen een beetje uitgeput te worden. Coco zegt dat hij eens heeft gehoord van een eiland dat perfect is voor de crewleden hun noden. Het eiland genaamd “Brustema”, wat zelfs niet ver van hier ligt.

“Het is een eiland van rust en genot, waar ook de rum in overvloed vloeit."

Eens aangekomen op het eiland staat een hippe man hen op te wachten. Hij zegt dat de toegang van het eiland vandaag jammer genoeg dicht is. “Al mijn masseuses hebben het op een lopen gezet omdat ik ze te weinig betaalt heb.

Jim zegt dat ze overal mensen aan het helpen zijn en dat ze misschien ook hier kunnen helpen zijn personeel terug te halen, voor een goed prijsje natuurlijk.

Spel om het personeel terug te verzamelen (Dauwtocht)

Het personeel is terug op zijn plaats. De man zegt dat de crew deze avond gratis mag genieten.

Dag 7 in de ogen van de Kabouters

Voor de aspi’s, kerels en toppers ging de wekker deze ochtend extra vroeg af. Gelukkig hebben wij daar geen last van gehad. Na de dauwtocht kwamen onze waspeters ons met wallen onder de ogen wekken. Na een wasbeurt en een stevig ontbijt kwamen we 3 multilanders tegen die opzoek waren naar een nieuw thuisland. Na deze heren de hele wereld te hebben laten zien beslisten ze: oost west kamp wei best. S’ middags aten we kapsalon na een kleine herdenking aan de recent gestorven bezieler van dit gerecht. Tijdens de platte rust maakten onze leiders plaats voor het ex-team. Na het aantrekken van onze leger kledij en het bestormen van de Chinese muur was het alweer tijd voor het avondmaal, wraps. Voldaan door deze maaltijd luisterden we naar de enige echte Chiro Herk Podcast en een eerste optreden door de Chiro Herk huisband (hier morgen meer over!). Na dit voorprogramma zijn we ons gaan wassen en kropen voldaan in bed, uitkijkend naar morgen.

Groetjes

De kabouters